Tak się zastanawiam dlaczego Michael Bay dalej kręci filmy, bo ja sensu nie widzę żadnego... ot co wychodzi spod jego ręki to tanie tandetne "superprodukcje" nie wnoszące absolutnie nic wartościowego... Widziałem kilka jego tzw.filmów i wszystkie były stratą czasu i wszystkim,którzy cenią dobre kino radzę, nie tykać...
więcejŚwietny reżyser.Nie rozumiem ludzi ludzi którzy mówią że jest do kitu bo robi kino komerecyjne i efekciarskie..Kurwa,przeciez jemu o to chodzi,iu jest w tym w czolowce swiatowej przeciez te filmy kapitalnie sie oglada nie nudza,no moze poza pearl harbor ktore jest zbyt melodramatyczne i czasami koczowate ale i tak mam...
więcejWedłuk mnie ten gościu jest najlepszym reżyserem ostatnich lat, karzdy jego film trzyma wysoki poziom,po prostu człowiek z wizją, wie jak ma wyglądać jego dzieło i jak ma być odbierane.Wyspa dla mnie jest prawdziwym pokazem mocy,daje kopa, stara się być bardziej złożona niż jest w rzeczywistości(wizje itp),to mój...
wg mnie istnieja dobre filmy komercyjne (chocazby seria o Harrym Potterze) i beznadziejne filmy komercyje (przedstawiciel michael bay i praktycznie kazdy jego film).
a teraz zdefiniujmy poszczegolne pojecia. dobre kino komercyjne niesie ze soba swietna rozrywke (sceny smieszne, straszne, efektowne, wartka akcja),...
Bay to nazwisko, które wpisuje się w histore filmów czysto-rozrywkowych, z lekkim powiewem ambicji.
Myśle że wszystko co nakrecił zasługuje na wysoką notę, utalentowany reżyser, który szybko się nie stoczy, wciąż jego pomysły są wyjątkowe!
Oczywiście, większość jest skierowana do widza który lubi po mistrzowsku...
1. "Twierdza" - 8/10 2. "Bad Boys" - 8/10 3. "Armageddon" - 7/10 4. "Wyspa" - 6/10 5. "Bad Boys 2" - 5/10 6. "13 Godzin" - 5/10 7. "Pearl Harbor" - 5/10 8. "Transformers" - 5/10 9. "Transformers 3" - 4/10 10. Transformers: Zemsta Upadłych" - 4/10 11. "Transformers: Wiek Zagłady" - 3/10. Więcej nie widziałem.
Nakręcił dwie części bad boysów oraz twierdze dopiero od niedawna zaczął kręcić mega gnioty jak np. 6 undergrund.
Fw/IMDb/Rt
Armageddon 7.5 6.6 39%
Pearl Harbor 7.4 6.1 25%
Bad Boys 2 7.4 6.6 23%
Tf2 7.2 6 19%
Tf3 7 6.3 35%
Znaczna część jego filmów to moje Guilty pleasure .
- Twierdza
- Armagedon
- Pearl Harbor
- Transformers 1 i 2 ( dalej faktycznie nie trawię )
- Bad Boys ( 2 nie widziałem )
- Wyspa
Ja darzę ogromnym szacunkiem Bay'a. Myślicie, że łatwo jest stworzyć jak to ujmujecie 'kino dla bezmózgów', w którym chodzi tylko o wybuchy, szybką akcję i ultra kontrastujące kolory? Nic bardziej mylnego. Każdy film to sterta pracy, nie tylko te jakieś super hiper duper mega inteligentne polskie kino niezależne....
W najnowszym odcinku Family Guy przedstawiono historię zwolnienia głównego bohatera kreskówki na trzy różne sposoby : w stylu Tarantino, Andersona i właśnie Michaela Baya ( ta jest najdłuższa i najśmieszniejsza ). Uważam, że świetnie obnażono w tej parodii wszystkie słabości i nonsensy jakie posiadają filmy tego...
Z nadejsciem milenium zaczal krecic filmy bez scenariusza. Jego filmy to zlepek bajzlu o charakterze scen akcji po miedzy, ktorymi brakuje fabuly. Krecimy - Akcja dawaj dalej jedzieny akcja - brakuje akcji dawaj poscig - petardy - tak wiecej petard -kit z tym czy to transformers czy bad boys 2 dawac petardy - kit z...