1. Amerykański Ninja - 5/10 2. Amerykański ninja 2 - 4/10 3. Wyspa piratów - 4/10 4. Amerykański samuraj - 3/10 5. Policyjny cyborg - 3/10
Dodawajcie posty kiedy natraficie na jakiś jego film w programie TV.
Za to że nakręcił dwie pierwsze części Amerykańskiego Ninji, bardzo lubie tego reżysera, który pochodzi z Polski. POZDRAWIAM